Unt de corp

Am spus cat imi place sa fac creme cu consistenta celor din magazin? Acum un unt de corp cu un miros pregnant de ulei de cocos si citrice. Nu mai spun ca e hidratant, ca se aplica usor, ca intra imediat in piele si nu lasa pielea grasa sau ca e din ingrediente naturale. Am folosit

2 linguri ulei de cocos

2 linguri unt de cacao

1 lingura de emusifiant

5 picaturi de vitamina E

5 linguri de apa fiarta si racita

ulei esential de portocala si grapefruit (cate 5 picaturi)

2 picaturi de conservant vegetal

Ca si la crema de fata, am topit pe baie de aburi uleiul / untul / emulsifiantul si dupa ce s-a racorit un pic am adaugat vitamina E. Am integrat apa in amestec putin cate putin amestecand continuu. Am pus si uleiurile esentiale, iar la sfarsit conservantul. Am mutat amestecul in recipient si am mai amestecat de cateva ori. L-am lasat in frigider ca sa se mai intareasca. Minunat!