Paine de migdale

O alternativa cruda la painea din comert. Are gust de paine cu ulei de masline, frecata cu usturoi. Noua ne-a placut, chiar si lui bebe (de fapt mai mult a mancat el). Reteta e inspirata din cartea Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii. Am pus asa

in jur de 2 cani de pulpa de migdale (ce a ramas dupa ce am facut lapte)

pulpa de la 2 morcovi (ce a ramas dupa ce am facut suc)

2 linguri de seminte de in macinate

1 lingura de ulei de masline

1 lingura de apa

un catel de usturoi

condimente italiene, cimbru

Le-am amestecat pe toate in robot pana s-a legat compozitia. Am presat amestecul pe hartie de copt si am incercat sa fac un dreptunghi de aprox 0,5 cm inaltime. Am taiat dreptunghiul in 4 bucati pe care le-am pus intr-o tava de cuptor. Am lasat painea la cuptor vreo 8 ore la 40 de grade (dupa ce initial o pusesem pe calorifer, dar mirosea prea tare a usturoi).

Este foarte buna si satioasa!