Biscuiti cu hrisca si prune

De cand am descoperit ce usor poti usca biscuitii pe calorifer, tot experimentez diverse variante. Tot ii fac aproape in fiecare zi lapte de nuci sau migdale lui bebe, si trebuie sa folosesc cumva ce imi ramane de la lapte, si ii plac si lui biscuitii. Dupa cei sarati si cei cu portocala, acum am incercat unii cu hrisca incoltita si prune uscate.

Am pus hrisca la inmuiat peste noapte, a doua zi am scurs-o, am pus-o in sita si am udat-o cam de 4 ori pe parcursul a inca 24 de ore (aproximativ). Se vede cand este incoltita, asa ca e destul de usor. Am folosit o parte de ea si restul (cam vreo 4 linguri) l-am amestecat in robot cu vreo 12 prune (taiate mai marunt ca sa usurez treaba robotului), vreo 3 linguri de susan macinat, vreo lingura de seminte de canepa macinate si jumatate de lingurita de vanilie (ar merge un pic mai mult).  A iesit o compozitie lipicioasa din care am modelat in mana biscuitii. I-am pus pe hartie de copt pe calorifer pentru vreo 12 ore (i-am intors cam dupa 4 ore).

Sunt foarte buni si acestia, desi poate am pus cam mult susan care e un pic cam amar. Pana acum, preferatii lui bebe raman cei cu portocala, dar nu a zis nu nici la acestia. Oricum, cert e ca biscuitii de genul asta sunt super ok pentru bebe (si nu numai) si merita facuti.