Biscuiti cu portocala

Varianta dulce a biscuitilor de acum cateva zile, niste biscuiti foarte, foarte buni, facuti dupa reteta de covrigei a Oliviei Steer. Am variat un pic, dar foarte putin.

Am pus migdale, nuci si susan (ce mi-a ramas dupa ce am facut laptele vegetal), am folosit vreo 8 curmale pe care le-am hidratat in jur de 2 ore dupa care le-am facut pasta cu mixerul vertical (am pus putina apa). Am adaugat o lingura de sirop de artar (in loc de miere de albine), dar eu zic ca merge foarte bine si fara, o lingurita de scortisoara (poate sa lipseasca, zic eu, ca oricum nu se simte gustul), o jumatate de lingurita de vanilie si coaja de la o portocala care da un gust demential. Le-am amestecate pe toate bine, am intins compozitia usor si am decupat biscuitii cu un paharel. I-am pus la uscat pe calorifer de seara pana dimineata.

Aromati, fragezi si gustosi!