Biscuiti sarati

Mi-a ramas de la laptele facut pentru bebe pulpa de migdale si de nuci cu care am zis sa fac niste covrigei. Cum nu aveam forma potrivita, covrigeii au iesit niste biscuiti.

Am pus migdale si nuci (ramase de la lapte), vreo 10 nuci braziliene hidratate pentru vreo 3 ore si apoi macinate, o lingurita de chimen macinat, o lingura jumatate de ulei de masline, o lingura de mac, vreo 2 linguri de seminte de in si susan macinate si hidratate pentru vreo 5 minute (ca sa lege compozitia) si un pic de sare. Am amestecat bine si am intins compozitia pe un tocator. Nici prea groasa, nici prea subtire. Am decupat cu un pahar biscuitii si i-am asezat pe hartie de copt pe care am asezat-o apoi pe calorifer. Au stat la uscat vreo 6 ore (s-au uscat suficient si sunt si moi). Sunt foarte, foarte buni!