Salata de iarna

Cred ca de 3 zile incerc sa postez salata asta minunata si iata ca am reusit in sfarsit. O salata usoara, cu ingrediente la indemana, de sezon. Foarte gustoasa, a mancat din ea chiar si bebe. Poate fi adaptata in functie de ce e prin frigider sau camara, asa cum am facut eu.

Am pus in robotul de bucatarie varza alba, sfecla rosie, ridichie neagra, un pic de praz, morcov, toate taiate cat de cat ca sa ajut robotul. Am adaugat niste seminte de floarea soarelui germinate, seminte de in si nuca. Le-am maruntit pe toate in robot pentru vreun minut si am mai pus putin ulei de masline si o idee de otet balsamic (pentru ca nu am avut lamaie).

E o salata foarte buna, satioasa si cu un gust aparte datorita semintelor si nucilor. O recomand cu drag!

Etichete:, , , , , ,

2 responses to “Salata de iarna”

  1. Anca says :

    Foaaarte buna salata! Bravo Carmen!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 839 other followers

