Biscuiti cu hrisca

Am gasit mai multe variante de paine, painici, turtite, biscuiti, crackersi etc, asa ca am improvizat si eu ceva mai mult ca sa vad cat dureaza sa deshidratezi pe calorifer si, bineinteles, sa vad cum sunt la gust.

Am pus cantitati egale de faina de hrisca si seminte de in rasnite (in jur de trei sferturi de ceasca), desi cred ca ar merge mai putine seminte de in. Am mai adaugat o lingurita de chimen si una de coriandru, un pic de sare si o lingura de ulei de masline. Am adaugat apa cate putin (cam jumatate de cana in total) pentru a omogeniza compozitia, dar fara a o umezi prea tare (dureaza prea mult deshidratatul). Am preferat sa intind mai bine compozitia tot din motive de deshidratat, asa ca am facut niste biscuiti pe care i-am pus pe calorifer, pe hartie de copt.

Asta se intampla ieri dimineata, pe la 10. I-am luat de pe calorifer azi dimineata, deci in jur de 24 ore pentru deshidratat la o temperatura destul de scazuta (i-am mai intors de cateva ori). Dar eu zic ca merita, sunt buni, chimenul oricum le da o savoare aparte. Pot fi adaugate si alte seminte, faina, condimente etc si pot fi folositi foarte bine in loc de paine.