Ciocolata

In sfarsit am reusit sa cumpar unt de cocos si primul lucru a fost sa incerc din nou sa fac ciocolata, dupa esecul de de data trecuta. A iesit ok, dar tot trebuie sa mai incerc pentru a fi perfecta. Oricum, merita impartasita reteta pentru ca e foarte buna si usor de facut.

Am pus 3 linguri de unt de cocos (topit pe baie de aburi), 3 lingurite de pudra de roscove, 2 lingurite de miere de albine (un pic cam mult pentru mine), un varf de cutit de vanilie, 3 linguri de apa (cred ca e mai ok cu mai putina) si 2 lingurite de seminte de canepa rasnite. Am pus totul intr-o forma de la o ciocolata Heidi (parca) si am dat la congelator pentru vreo 2 ore. Mi-a iesit mai groasa intr-o parte pentru ca nu am gasit un loc drept in congelator.

E foarte buna, e ok si pentru copii (lui bebe i-a placut tare), singurul bai e ca trebuie tinuta in congelator pentru ca se topeste destul de repede; asta daca mai ramane🙂