Floricele exfoliante

Spuneam de cel mai simplu scrub, azi unul cu 5 minute mai complicat, tot cu zat de cafea, dar foarte eficient. Fiind prima incercare am folosit cantitati mici. Am pus cate o lingurita de unt de shea, ceara de albine si ulei de migdale si o lingurita jumatate de zat de cafea. Am topit shea cu ceara de albine pe baie de aburi, dupa care am adaugat uleiul de migdale si zatul de cafea. Am amestecat bine si am turnat in forme. Am pus la rece cred ca vreo 2 ore, desi incepea sa se solidifice de cum am pus in forma.

O floricica ajunge pentru o utilizare. Fiind un exfoliant solid, trebuie aplicat pe pielea umeda, prin masaj, ca sa se topeasca uleiurile. Se aplica un pic mai greu decat un alt exfoliant, dar eu am mai umezit floricica din cand in cand ca sa alunece mai bine. Pentru a inlatura mai usor zatul de cafea, m-am spalat cu sapun fara sa ma clatesc inainte.

Cert e ca e o floricica foarte delicata, hidratanta si exfolianta si arata si bine. Cu o floricica am facut si masaj (de regula ma plictiseste acest pas, dar acum nu am avut de ales :)) si am hidratat si pielea (nu mai e nevoie de o alta crema dupa baie). In concluzie, numai de bine. Nu vreti si voi?🙂