Crema de maini

Cum a dat frigul cum am vazut ca mi se usuca foarte repede mainile. Asa ca m-am gandit sa fac o crema care sa hidrateze bine si sa intre si repede in piele pentru ca nu prea imi place sa am mainile incarcate. Ce a iesit este o crema solida, delicata, hidratanta, numai buna pentru frigul de afara. Si ce e mai important, din ingrediente naturale din cele pe care le aveam in casa.

Am folosit unt de cocos (hidratant, emolient) si unt de shea (hidratant, cicatrizant) – cate o lingura jumatate – si unt de mango (hidratant, reparator, emolient) – 2 linguri. Le-am topit pe baie de abur cu 2 linguri de ceara de albine care are rol de a lega compozitia si a forma o pelicula protectoare. Dupa ce s-a omogenizat bine am adaugat cateva picaturi de ulei de palmarosa (vreo 5) pentru calitatile lui hidratante si regenerante si o capsula de vitamina E (3 picaturi) pe post de conservant, dar si pentru beneficiile sale de antioxidant si de prevenire a imbatranirii celulelor.

O folosesc de cateva zile, desi planul era sa o postez dupa vreo 2 saptamani de utilizare, dar nu mai am rabdare. Are un miros placut, fara a fi strident, hidrateaza bine si intra foarte repede in piele. Eu zic ca e numai buna pentru vremea asta.