Prajitura negresa

O prajitura a carei pregatire a durat in jur de 20 de minute cu tot cu zapaceala aferenta. Nu am mai mancat de foarte multa vreme negrese, deci n-as putea sa zic daca seamana sau nu cu originalul. Dar reteta mi s-a parut interesanta, desi cred ca o sa mai lucrez la ea ca sa fie pe deplin pe gusturile mele. Reteta e din cartea Ligiei Pop, Retete vegane fara foc, doar ca am modificat un pic ingredientele si cantitatile, pentru ca mi s-a parut prea multa pudra de roscove, dupa gustul meu.

Am pus:

1 ceasca jumatate de migdale macinate (un pic mai mult de jumatate de cana de migdale intregi)

2 linguri de miere de albine

3 linguri pudra de roscove

3 linguri de merisoare uscate

3 linguri de apa

6 linguri de fulgi de nuca de cocos

Am mixat in robot mai intai merisoarele si apa. Am adaugat celelalte ingrediente si am mixat pana s-a omogenizat bine compozitia. Mai mult a durat pana am pus-o in forma fiind destul de lipicioasa. Am ornat cu bobite de struguri.

Este buna la gust si datorita strugurilor care mai iau din taria pudrei de roscove. Oricum este o prajitura pe care merita sa o mai incerc, variind si mai mult cantitatile, eventual sa incerc si cacao, mai vedem🙂 Lui Cristi i-a placut.