Salata de conopida

Faceam din cand in cand salata de conopida cu maioneza, dar cu conopida fiarta si maioneza din ou. Am zis sa incerc si varianta cruda, mai ales ca am gasit si un echivalent pentru maioneza care este foarte aproape de original. Am folosit asa:

– cateva buchetele de conopida (cam jumatate dintr-o conopida medie)

– 2 catei de usturoi

– piper

Am amestecat totul in robot pana s-a maruntit conopida.

Pentru maioneza (reteta am luat-o de aici):

– un avocado

– zeama de la jumatate de lamaie (un pic cam mult pentru gustul meu)

– un pic de sare

– 2 linguri de ulei de masline

Am amestecat bine avocado cu lamaia in robot dupa care am adaugat sarea si cate o lingurita de ulei pe rand si am mai mixat de cateva ori pana s-a omogenizat totul bine. Am amestecat maioneza cu conopida si gata! Cred ca a durat totul maxim jumatate de ora. A iesit foarte bun si foarte, foarte aproape de reteta originala.