Servetele umede

Povesteam de inceputurile mele in prepararea cosmeticelor acasa, din ingrediente naturale, cat mai curate. Cand s-a nascut Raducu, am incercat sa gasesc cat mai multe alternative la produsele din comert, potrivite pentru pielea lui usor sensibila.

Am inceput cu niste servetele umede pentru ca imi era greu sa suport mirosul servetelelor din comert si lista ingredientelor era mult prea incarcata. Am gasit pe net niste variante pe care am incercat sa le adaptez nevoilor noastre. Acum am pregatit niste servetele care sa nu irite pielea si sa fie usor de folosit. Pentru 50 de servetele facute din hartie de bucatarie mai groasa, taiata in doua, am folosit:

– 150 ml de ceai de musetel

– 2 linguri de ulei de galbenele (calmant, cicatrizant)

– 1/2 lingura de glicerina vegetala (pentru efectul ei emolient, dar nu e musai de adaugat)

– 2 picaturi de ulei esential de lavanda (pentru proprietatile sale calmante si antiseptice)

– 2 picaturi de ulei esential de tea tree (pentru ca este antibacterian si dezinfectant)

Le-am amestecat pe toate intr-un vas si am pus imediat bucatile de hartie astfel incat sa absoarba egal ceaiul si uleiurile, dupa care, cu rabdare, am desfacut fiecare hirtie si le-am pus pe rand intr-o cutie cu capac ca sa nu se usuce. Va asigur ca sunt foarte delicate!