Jeleu de ciocolata

Acest jeleu  e inspirat de reteta Oliviei Steer de crema de zahar ars. Am facut si reteta ei de mai multe ori, dar am zis sa mai si improvizez un pic. De la ea am aflat de algele gelifiante agar-agar, o pudra care inlocuieste cu succes gelatina. E o reteta 99% raw pentru ca pudra agar-agar trebuie pregatita pe foc.

Am folosit din laptele cu cacao (un pahar) si o lingurita rasa de agar-agar pe care am amestecat-o cu mai putin de jumatate de pahar de apa si am pus-o pe foc pana a dat in clocot. Apoi am amestecat bine laptele de cacao cu agar-agar si am turnat lichidul in pahare (mie mi-au iesit 3), doar pe jumatate. Am pus in fiecare pahar cateva merisoare si le-am dat la frigider (cred ca jumatate de ora e suficient). Dupa ce s-a inchegat, am rasturnat jeleul pe o farfurie si am ornat cu merisoare si goji. Atat!