Lapte cu cacao

Am mai facut si cu alta ocazie lapte de migdale, dar simplu. Retete sunt nenumarate si ae face usor, cu un blender chiar si de putere mica, ca al meu.  Singura grija e sa pui la inmuiat migdalele de cu seara. Am pus la hidratat jumatate de cana de migdale, am completat cu apa plata si le-am lasat pana dimineata. Am pus si niste curmale la inmuiat cred ca vreo jumatate de ora ca sa mearga blederul mai usor.

Am scurs si am spalat bine migdalele si le-am pus in blender cu apa cat sa le cuprinda și vreo 3 curmale (ca sa fie doar o idee dulce). Am maruntit bine in blender si am mai adaugat cam 500 ml apa. Se poate si mai putin si mai mult in functie de „taria” dorita. Apoi am scurs lichidul bine cu ajutorul unui tifon, iar pulpa am pus-o deoparte, fac eu ceva cu ea.

Cum mie si lui Raducu ne place laptele de migdale ca atare, am pastrat o parte din el, iar in restul am adaugat o lingurita de pudra de roscove (pe post de cacao, dar sigur ca se poate folosi si cacao) si un pic de miere de albine ca parca mergea un pic mai dulce. Este foarte bun!