Crema de fata pentru zi

In sfarsit mi-am facut curaj si am facut o crema de fata ca cele din magazin. Ma refer la consistenta, ca ingredientele sunt naturale. Si de data asta m-am minunat cat de usor e, desi m-am impiedicat la anumiti pasi, dar pana la urma a fost totul ok. E o crema lejera, potrivita mai ales pentru zi, care intra incredibil de repede in piele si o hidrateaza foarte bine.

Am plecat de la o reteta de baza gasita pe un site din afara (nu mai stiu care exact, dar se gasesc in multe locuri astfel de retete) si am modificat-o in functie de ce vroiam sa obtin si stiam ca se mai foloseste in astfel de creme. Am pus asadar

4 linguri de ulei de argan

10 picaturi de ulei de catina (antirid, hidratant etc)

2 linguri de emulsifiant (pentru a lega uleiul si apa)

10 picaturi de vitamina E

6 picaturi de vitamina A

50 ml apa de albastrele (revitalizanta, regeneranta)

10 picaturi de ulei esential de lemn de trandafir (are proprietati antirid)

5 picaturi de ulei esential de portocala (asa, de iarna)

2 picaturi de conservant vegetal

Am topit pe baie de aburi uleiurile si emulsifiantul (am incercat sa pastrez 70 de grade). Dupa ce s-a racit usor, am adaugat vitaminele, dupa care am integrat in amestec, putin cate putin, apa de albastrele. Am amestecat continuu cu un mini-tel si am pus uleiurile esentiale. La final am integrat in amestec si conservantul. Foarte simplu!

Trebuie doar  avut grija la cateva chestii: apa si uleiul sa fie cam la aceeasi temperatura altfel se separa. Cand introduceti ingredientele, trebuie amestecat continuu, preferabil cu un mini-tel / mixer, ca sa nu se separe apa de ulei. Amestecul se toarna in recipient dupa ce s-a racit usor si se mai amesteca din cand in cand pana se raceste complet.

Doar atat. Ingrediente simple si naturale, nu e musai sa fie cu uleiuri esentiale sau vitamine, se poate varia destul de mult asa ca poate fi facuta pe gustul fiecareia.

Etichete:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,225 other followers

